2013年12月18日 星期三

小禮物


2013年12月17日(星期二)


上埋今次長笛堂就開始放聖誕新年假lu, 我都冇諗起要送嘢俾老師,反而老師卻有禮物送俾我....


原來係聖誕老人朱古力同迷你匙扣


 朱古力送咗俾班細路食, 吊墜就掛响長笛袋嘅拉鍊, 好靚呀!


多謝!!


4 則留言:

  1. 妳揍5個小朋友都仲有時間精神學樂器?! 好毅力!

    回覆刪除
  2. Hehe...係呀! 我真係好忙, 所以時間一定要分配很好好, 因為除咗我自己學長笛之外, 我仲有教鋼琴, 有兩個學生+我家大三四福, 二福即係我個仔學長號(2次/week)同踢足球(3次/week), 大福學小提琴, 佢哋兩個又要去solfege, 四福學畫畫... 每晚放學後就開始做柴可夫, 真係忙到飛起架!! @@

    回覆刪除
  3. 嘩 音樂家庭 原來媽媽係音樂家!

    回覆刪除
  4. Oh 太過獎喇! 只係興趣, 業餘性質, 學生同班細路都係初級架咋, 真慚愧…

    回覆刪除