2014年1月4日 星期六

終於開齋

2014年1月4日(星期六)


今日, 終於決定的起心肝, 認認真真咁坐响枱前, 去寫我响blogspot嘅第一篇文章。

自從9月2日, yahoo blog宣佈將會執笠之後, 一直心大心細, 仲繼唔繼續寫blog好呢?

如果唔寫, 真係覺得好可惜! 寫, 响邊度寫好呢? 咁之前嘅blog要唔要搬過去呢? 唔搬? 又唔甘心, 搬? 咁大工程, 以我呢個電腦白痴又豈能應付呢? 就係咁, 諗嚟諗去.... 橫掂12月26日至正式摺埋, 遲啲先算啦!

一眨眼, 聖誕節就嚟到, 係時候要正視呢個問題喇!

有朋友話我知, 可以好輕鬆咁搬過去weshare.hk, 果然, 真係一click, 好快就搬好, 好嘢!

不過其實, 我自己好想搬去blogspot架, 因為大部分blog友都响呢度, 大家要吹水都方便啲嘛!

用咗整整一晚嘅時間去研究人哋分享搬blog嘅文章, 第二晚自己跟住做, 成功將文字搬咗過嚟, 可惜冇相, 有啲失望… 第三晚, 再研究再搬, 一樣得字冇相, 極之失望… 又用多一晚時間去研究點解搬唔到相過嚟, 結果發現係上載相片上google drive時出錯, 重新upload相後再去blogspot匯入. 終於, 皇天不負有心人呀! 得咗!

所以响度, 衷心感謝分享過搬blog心得嘅朋友, 冇你哋嘅無私分享, 恐怕我都無法將之前嘅blog搬嚟呢度lu.

雖然, 我嘅blog唔似人哋嘅咁吸引, 寫咗幾年都冇上過yahoo精選, 但裏面所記低嘅鎖碎事, 正係我認為重要嘅回憶, 尤其係小朋友嘅成長過程. 所以希望自己會繼續努力, 就將“寫好個blog”作為2014年其中一個目標啦!!

响呢度, 送上遲來的祝福… 願大家都可以達成自己嘅目標!!

2 則留言:

  1. 恭喜成功搬BLOG 仲開始出新post 所以一定要留個言先 ^^

    回覆刪除
  2. 歡迎光臨呀! 第一篇blog就出咗喇, 不過都想追返之前嘅回憶, 所以陸續都會寫返放响前面, 留意下喎!

    回覆刪除