2014年1月6日 星期一

Samoussas

2014年1月6日(星期一)


並唔係佢嘅生日, 亦唔係咩節日, 只係想氹下佢開心啫! 佢係 --- 我老公。

佢响La Reunion(留尼旺)長大, 嚟咗法國超過廿年, 期間並冇返過去.

可能係思鄉病, 所以時不時就會提起以前响“鄉下”時嘅嘢, 特別係嗰度嘅食物, 其中一樣最掛住嘅, 就係Samoussas(一種印度食品), 類似香港嘅咖哩角, 三角形嗰種呢!

以前我都曾經整過港式咖啡角俾佢食, 但佢話啲味唔係好似喎! 自始就冇再整過喇!

上個月, 佢响公司附近發現咗間專賣佢鄉下同亞洲食品嘅雜貨店, 即刻打電話返嚟同我“報喜”. 仲專登响平安夜嘅下晝帶我去睇添! 其實佢嗰日放假架… 可想而知佢有幾咁思鄉呢!

入到間鋪頭, 不斷叫我睇呢樣睇嗰樣, 因為好多貨品都係佢鄉下嘅特產, 好多牌子o我真係第一次見呢! 去到收銀處附近, 有個櫃賣小食, 其中當然有Samoussas啦! 另外仲有一樣叫Bonbon au piment (我第一次聽), 兩種都係佢想食嘅. 見佢望咗成分鐘陰陰嘴咁笑, 之後轉身就話: 俾錢走喇 (我哋有買其他嘢)! 我有啲驚訝咁問“唔買咩?”佢話唔值咁貴喎! 所以唔想嘥呢啲錢.

我就認為咁難得見到自己鐘意嘅嘢, 又山長水遠嚟到, 再貴啲都冇所謂啦! 千金難買心頭好嘛! 不過佢都好堅持咁話唔買... 咁算啦! 不過我好肯定, 如果係我想食嘅話, 佢幾貴都會買俾我. XD

琴晚, 上youtube睇咗成晚教整Samoussas嘅片, 原來冇一種真正/傳統嘅食譜架, 因為裏面可以包吞拿魚, 牛肉, 豬肉, 雞肉, 火雞肉等等, 甚至係冇肉添… 最後, 我揀咗包牛肉, 除咗某些香料我哋厨房冇之外, 大部分材料都齊全.

今晚, 開工喇!! 用咗約一個鐘頭... 搞掂!!


















因為一邊炸一邊準備其他嘢食, 所以燶咗啲 @@















唔係認叻, 真係好好味呀! 總共包咗15隻, 即平均每人可以分到兩隻, 老公有三隻, 不過我決定只食一隻, 俾多隻老公食, 以慰佢思鄉之苦. 哈哈…

下次挑戰Bonbon au piment!!

1 則留言:

  1. 妳真係個體貼抵錫嘅老婆啊! 咁妳響間"FUSION"雜貨鋪有無搵到解妳思鄉之物呢?!

    回覆刪除